.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قربانی: کاش رئیس​جمهور سخن نمیگفت

بعد از فرمایشات رهبری انتظار نمی​رفت آقای دکتر احمدی​نژاد در مصاحبه تلوزیونی خود به مسائلی بپردازد که واکنش دیگران را در پی داشته باشد ولی متاسفانه آقای رئیس جمهور در بین حرف​های فراوانِ خوبی که زد با ارائه یک سری آمار و اطلاعاتِ موردِ تردید دیگران و انداختن توپ به میدان مجلس ومتوجه ساختن مسؤلیت تمام ناکامی​ها به گردن مجلس و دیگران، فضائی را در کشور ایجاد کرد که در روزهای آینده شاهد پاسخ نمایندگان در قالب تذکر، اخطار و نطق میان دستور خواهیم بود که متاسفانه آنچه به عنوان تذکر و اخطار مطرح می​شود بر خلاف صریح آئین نامه داخلی مجلس است که هیأت رئیسه مجلس با اغماض و تساهل با آن برخورد می​کند و در تشدید اختلافات مؤثر واقع می​شود.
به گزارش شمال نیوز، موسی قربانی در خبرآنلاین نوشت: علیرغم اینکه آقای رئیس جمهور به کرات تأکید کرده است که مخالفین بهانه جوئی می​کنند و دشمن را نادیده می​گیرند و... اما متاسفانه باز هم با بیان برخی مسائل بهانه به دست مخالفین خود می دهد تا با سوء استفاده از تریبون های مختلف به تخریب دولت و مسموم کردن فضای عمومی کشور بپردازند.
آقای رئیس جمهور تصور می کند اگر ابتدا بگوید قصد اختلاف افکنی ندارم یا دعوا نداریم و دوست هستیم و بعد حرف خودش را بزند ویا به آرامی سخن بگوید از قاعده اختلاف افکنی به دور خواهد بود این اقدام عینا مانند کار برخی عوام الناس است که شروع می​کنند به غیبت کردن ولی ابتدا می​گویند غیبت نباشد !! این آقایان توجه ندارند که انطباق یک عنوان از قبیل اختلاف افکنی ، غیبت ، تهمت و... بر یک سخن به محتوای آن بستگی دارد نه به قصد و نیتِ گوینده آن و با این وصف چه آقای رئیس جمهور بخواهد یا نخواهد نتیجه فرمایشات ایشان ایجاد اختلاف است که در روزهای آینده اثرات آن را خواهیم دید و نه تنها مجلسیان بلکه سایر قوا و مجامع علمی نیز به آن واکنش نشان خواهند داد.
بیان مسائلی از قبیل اینکه قانون هدفمندی 11 بار اصلاح شده ، مدیریت چند گانه وجود دارد ، نگذاشتند معوقات را بگیریم، اطلاعات نادرست مبنای قانون گذاری شده است، نمی​گذارند دولت کارش را انجام دهد ، دولت کمترین گلایه را کرده است ، فشاری که به این دولت آمده به هیچ دولتی نیامده ، دیواری کوتاه تر از دیوار دولت وجود ندارد، برخی فکر می​کنند می​توانند به جای ملت تصمیم بگیرند، و...حتما با واکنش دیگران مواجه می​شود وآقای رئیس جمهور نباید توقع داشته باشد که دیگران سکوت کنند و پاسخ ندهند.
با توجه به اینکه اینجانب تا چند ماه پیش در مجلس بودم و اطلاعات کافی خصوصا در مباحث مربوط به یارانه ها دارم با اطمینان عرض می​کنم برخی از فرمایشات آقای رئیس جمهور پاسخ​های شفاف و روشنی دارد و حقیر نیز طی روزهای آینده با نگاهی بی طرفانه و با هدف تنویر افکار عمومی به برخی از این موارد اشاره خواهم کرد.
در خاتمه تأکید میکنم قطعا این قبیل فرمایشات به دیگران برخورد خواهد داشت وکسانی حق پاسخگوئی را برای خود محفوظ می​دانند ولی انتظار می​رود مجلسیان اگر خودشان را پیرو ولایت فقیه می​دانند این فرمایش رهبری را آویزه گوش قرار دهند که فرمود:" مقداری هم از حق خودتان بگذرید " و به آن عمل کنند و به سخنان رئیس جمهور پاسخ ندهند.
این فرمایش رهبری اقتضاء میکند کسانی که حق پاسخ گوئی برای خود قائل هستند با تبعیت از ولایت امر ایثار کنند و از حق خود بگذرند و با این اقدام خدا پسندانه به آرامش فضای جامعه کمک کنند و در عمل نشان دهند که ملتزم به ولایت هستند و به مصالح کشور می اندیشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.